תפריט צרו קשר

השאירי פרטים

כאבי רגליים בגיל המעבר

לצד התסמינים המוכרים של גיל המעבר, נשים רבות יכולות לחוות גם כאבי רגליים בתקופת זו. למעשה נשים רבות מצביעות על כאבי הרגליים כאחד הסימפטומים הקשים יותר להתמודדות. גם כאבים אלו הם תוצאה של הירידה ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון. לאסטרוגן ישנה חשיבות גדולה בתהליכים שונים בגוף ואחת מהשפעותיו היא ההשפעה על יכולת ספיגת המגנזיום בגוף. המגנזיום חשוב מאוד לשרירים והירידה בספיגת המגנזיום משפיעה על השרירים וזה מוביל לכאבים.

כאבי רגליים בגיל המעבר שונים בתחושתם מכאבי הרגליים אשר נגרמים כתוצאה ממאמץ. כאבים אלו מורגשים בעיקר בירכיים ועלולים להיות חזקים יותר דווקא אצל נשים אשר אינן מקפידות על פעילות גופנית. כאבים אלו עלולים להימשך פרקי זמן ארוכים של 24 שעות. כדאי גם לדעת שישנן תרופות מסוימות אשר יכולות להחריף את כאבי הרגליים, לכן במידה ואת תחת טיפול תרופתי חשוב ליידע את הרופא לגבי כאבי הרגליים.

כאבים אלו הם אינם סכנה רפואית, אלא רק אי נוחות גדולה והם דורשים פתרון. נשים רבות חוות הקלה בעזרת עיסוי הרגליים ואף תוספי תזונה הכוללים מגנזיום וסידן יכולים להקל, אך עבור נשים אחרות שיטות אלו אינן עובדות.

איננו יכולות למנוע את גיל המעבר, השינויים ההורמונליים והתסמינים שבעקבותיהם. אך מגיע לנו ליהנות מאיכות חיים ללא כאבים. חשוב לדעת שישנן אפשרויות טיפול שונות אשר יכולות להקל על הכאב. לאו דווקא טיפולים תרופתיים או הורמונליים אשר בעצמם גורמים לבעיות; הרפואה הסינית יכולה לעזור מאוד בכל הנוגע להתמודדות עם כאבי גיל המעבר וכאבים בכלל.

למעלה